Spot ukazuje bogato zastawiony stół wigilijny. W centralnym punkcie świątecznego stołu widzimy owiniętego sreberkiem Mikołaja, który po zerwaniu srebrnej folii okazuje się nie czekoladowym przysmakiem, a butelką ketchupu Kotlin! Bo maniacy ketchupu zrobią wszystko, żeby przemycić ketchup Kotlin na swój świąteczny stół.
Kampania emitowana będzie na antenie największych polskich stacji telewizyjnych. W tym roku, do znanej już konsumentom reklamy dołącza druga wersja spotu przypominająca o tegorocznej nowości od marki – ketchupie Kotlin w butelce szklanej bez octu i konserwantów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mikołaj już niedaleko tak więc… Ho, Ho, Ho! Wypróbuj też szkło!
Start kampanii: 21/24.11.2016 r.
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację TV: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Zachęcamy też do odwiedzenia profilu Ketchupy Kotlin na Facebooku: fb.com/KetchupyKotlin
Słuchaj podcastu NowyMarketing