White Paper Online/Offline od Lemon Sky

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
White Paper Online/Offline od Lemon Sky

Agencja Lemon Sky kolejny raz publikuje opracowanie dotyczące rynku digital. Tym razem koncentruje się na połączeniu online i offline oraz korzyści, jakie płyną z takiej synergii dla komunikacji marketingowej.

Nawet jeżeli nadal mentalnie dzielisz świat na ten w sieci i poza nią - jesteś Homo Digital.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marketing to wyprzedzanie Homo Digital, kreowanie jego zachowań lub zrozumienie jego potrzeb tu i teraz oraz wyjście im naprzeciw. Niebranie pod uwagę postępu technologicznego, nie korzystanie z wiedzy, która mówi o odbiorcach z perspektywy aktualnego etapu rozwoju technologicznego jest ogromną stratą
 i świadczy o niezrozumieniu otaczającego nas świata.

White Paper został przygotowany z myślą o marketerach, dziennikarzach, blogerach oraz wszystkich osobach zainteresowanych tematyką łączenia świata digital, nowych technologii oraz offline’u, np. eventów. Pokazuje, jak głęboko interactive wchodzi w sferę naszego normalnego życia czy postrzeganie marek, dzięki którym definiujemy siebie i określamy naszą osobowość.

W opracowaniu wzięli udział specjaliści z Lemon Sky: Michał Szczerba – Strategist, Katarzyna Szostakowska – Head of Offline Marketing oraz Przemek Pawlak, Concept Director. Każdy z nich porusza inny aspekt sprawy: od strategii przez proces realizacji po skuteczną egzekucję projektu czy pomysłu.

White Paper to także informacja o tym, jak wygląda ewolucja użytkowników w postrzeganiu nowych technologii, od których zależy przyszłość. Dokąd zmierzają trendy? Co jesteśmy w stanie zrobić już dzisiaj?

HCI/UX White Paper można pobrać ze strony www.lemonsky.pl/white-paper. Jest dostępny także w wersji na iPada.

NowyMarketing jest patronem publikacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij