Degustacje w okresie przedświątecznym - narzędzie rozwoju sprzedaży produktów Bonduelle

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Degustacje w okresie przedświątecznym - narzędzie rozwoju sprzedaży produktów Bonduelle

Święta Bożego Narodzenia i następujący po nich karnawał to czas spotkań z rodziną i znajomymi. Na naszych stołach oprócz sałatki z groszkiem czy kukurydzą, pojawiają się w tym okresie marynaty. Dlatego marka Bonduelle, lider warzyw apertyzowanych w Polsce, w okresie najwyższej sprzedaży tych...

...produktów, zaprasza konsumentów na cykl degustacji pieczarek marynowanych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

"Degustacje w sklepie są istotnym, obok reklamy telewizyjnej i internetowej, narzędziem wsparcia sprzedaży produktów Bonduelle w Polsce" - mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle Polska.

Oprócz tradycyjnej receptury konsumenci mogą spróbować łagodniejszej wersji produktu z dodatkiem koperku. Oba produkty uprawiane są w Polsce, w fabryce koło Poznania. Polska jest liderem w produkcji pieczarek.

Degustację odbywać się będą w piątki i soboty, w sklepach dystrybucji tradycyjnej i nowoczesnej. Potrwają one do połowy grudnia.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij