Ewa Dominiak posiada 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Swoją karierę zawodową zaczynała w Życiu Warszawy. Następnie pracowała w Polska Press, Infor Biznes i Wirtualnej Polsce zajmując się reklamą drukowaną, internetową, konferencjami, projektami specjalnymi. Współpracowała zarówno z domami mediowymi, jak i klientami bezpośrednimi. Ukończyła Białorutenistykę na Uniwersytecie Warszawskim.
Zmiany strukturalne oraz wzmocnienie kluczowych dla spółki kompetencji to kolejny krok w nowej długofalowej strategii Adexon. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że dołączyła do nas osoba o tak wysokich kompetencjach i wieloletnim doświadczeniu w reklamie internetowej – komentuje Mariusz Maksymiuk CEO Adexon.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poza pracą Ewa Dominiak jest miłośniczką literatury białoruskiej, malarstwa oraz poezji, szczególnie tej z okresu Młodej Polski. Najchętniej odpoczywa w ukochanej Toskanii lub Szkocji.