Sylwester Krawczyk to manager z ponad 12-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, które zdobył m.in. w Hypermedia (Isobar/Aegis Media), OS3 i Chimney, przechodząc przez kolejne szczeble kariery zawodowej. Był także partnerem oraz Client Service Directorem w Przeagencji (dzisiejsza Truly), która bardzo szybko wyrosła na ważnego gracza rynkowego. Pracował dla takim marek jak: PwC CEE, Roche, Dr Irena Eris, PKO BP, Grupa Żywiec, Castorama, FoodCare, ASUS Polska, Wyborowa Pernod Ricard i wielu innych. Ostatni rok jako Account Director spędził w Chimney.
– Sylwester Krawczyk do profesjonalista w pełnym znaczeniu tego słowa. Lata spędzone w branży wzmocniły w nim jego naturalne predyspozycje zarządcze oraz cenioną umiejętność analitycznego podejścia do realizowanych działań. Jest utalentowanym managerem, zorientowanym na cel i wytrwale do niego dążącym. Jesteśmy przekonani, że jego ponowne wejście w struktury organizacji przyniesie wiele korzyści – nie tylko zespołowi, ale także biznesowymi agencji – podkreśla Marcin Maj, Prezes OS3.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024