Karina Molęda w agencji Leo Burnett

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Karina Molęda w agencji Leo Burnett

Od listopada za obsługę Philip Morris Polska ze strony agencji oraz zarządzanie zespołem opiekującym się markami Marlboro i L&M odpowiada Karina Molęda – nowy Account Director w Leo Burnett.

Do jej obowiązków należy optymalne zaplanowanie strategiczne i egzekucja kreatywna działań marek PMI w obszarach digital. Zadaniem Molędy jest również łączenie aktywności digitalowych z tradycyjnymi kanałami dotarcia zarówno do branży jak i konsumenta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Karina Molęda przez ostatnie 8 lat była związana z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Odpowiadała m.in. za komunikację digital dla marki Winiary, rozwój jednego z największych brandowych serwisów kontentowych winiary.pl, a także aplikacji mobilnej „Moje Przepisy”. W tym czasie zajmowała się również wprowadzeniem marki Tesco do social media, pełną obsługą digital dla Wedel oraz marek Pernod Ricard. Wdrażała także nowe pozycjonowanie dla Soraya, odpowiadając za marketing 360’ tej marki.

Nowy Account Director zajmuje się podnoszeniem standardów obsługi klienta w branży marketingowej. Prowadziła autorskie szkolenia z etykiety biznesowej, budowania wizerunku oraz standardów client service.

Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie fanka festiwali filmowych i rodzinnych podróży po świecie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij