Twórcą tej kampanii jest organizacja „Sandy Hook Promise”, która powstała w odpowiedzi na wydarzenia, jakie miały miejsce w szkole podstawowej Sandy Hook w 2012 roku. Gdy usłyszano pierwsze strzały oddane przez 20-letniego Adama Lanza, w szkole wybuchła panika.
Działacze podejmują kroki mające na celu zapobieganie kolejnym aktom przemocy, w których uczniowie sięgają po broń i strzelają do swoich szkolnych kolegów. Spot przygotowany przez BBDO ma, poza Evanem, bohatera drugiego planu, którego kamera pokazuje w momentach rosnącego u niego napięcia, które sygnalizują nadejście przyszłej tragedii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To nie pierwszy spot przygotowany przez organizację. Poniżej zobaczycie poprzednie:
Więcej inspirujących kampanii znajdziecie codziennie na naszej Suszonce. Zapraszamy!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing