TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Opłatek, którym można się podzielić dwa razy

16.12. 2016 ruszyła akcja charytatywna Caritas Diecezji Warszawsko – Praskiej, której celem jest pomoc ubogim w Wigilię Świąt Bożego Narodzenia.
O autorze
1 min czytania 2016-12-20

Święta to czas, w którym składamy sobie życzenia, dzielimy się tym, co najlepsze. Towarzyszy temu piękny zwyczaj dzielenia się opłatkiem. W tym roku na Boże Narodzenie powstanie pierwszy na świecie opłatek, którym będzie się można podzielić aż dwa razy. Jak?

Po raz pierwszy – dzięki opłatkowi – dzielimy się posiłkiem z ubogimi, wysyłając SMS pod numer podany na jego obwolucie. Po raz drugi dzielimy się nim z najbliższymi przy stole wigilijnym podczas składania życzeń.

To opłatek Caritasu. Opłatek jest zupełnie czysty, nie umieszczono na nim żadnego wzoru. Dlaczego? W ten sposób ma przypominać o tych, którzy żyją w niedostatku, nie mają nic, często brakuje im na jedzenie. Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej zorganizuje dla nich wieczerzę wigilijną. Środki na jej przygotowanie zostaną zebrane za pomocą SMS-ów o treści: „wigilia” wysłanych pod podany na obwolucie numer 72052. Każdy SMS to pełne nakrycie wigilijne dla osoby ubogiej.

Agencja Ogilvy & Mather wsparła akcję realizując film reklamowy, organizując wspólnie z Caritasem i wolontariuszami rozdawanie specjalnych opłatków w sieci sklepów Biedronka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oficjalnie akcję wsparła Kayah w swoich kanałach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing