Lubiana S.A. w nowej odsłonie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lubiana S.A. w nowej odsłonie

Znana marka porcelany uruchomiła nową stronę internetową wzbogaconą o piękne zdjęcia, krótkie filmy i zaawansowaną wyszukiwarkę produktów.

Głównym bohaterem nowej strony internetowej Lubiany jest storytelling. Opisy angażują odbiorcę w intrygującą historię o produkcie. Treści są wzbogacone atrakcyjnymi zdjęciami oraz wideo wysokiej jakości. Odpowiednio dobrana sceneria — malownicze okolice Kaszub i Gdańska — nadała materiałom szczególnego klimatu, który wydobył z produktów Lubiany unikalne cechy i podkreślił miejsce pochodzenia marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy wygląd serwisu WWW został zaprojektowany zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Projekt stawia na klasyczną typografię i minimalistyczny layout, aby wyróżnić storytellingowe zdjęcia i filmy.

Strona internetowa Lubiany stała się bardzo funkcjonalna dzięki czytelnemu podziałowi na ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych (HoReCa) oraz nowoczesnej wyszukiwarce produktów, która pozwala odnaleźć konkretny typ, fason czy kategorię artykułu.

Zobacz ulubioną markę porcelany Polaków w nowej odsłonie na www.lubiana.com.pl

Za projekt odpowiada gdańska agencja reklamowa — DDS Poland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij