Semilac współpracuje z najbardziej wpływowymi gwiazdami Internetu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Semilac współpracuje z najbardziej wpływowymi gwiazdami Internetu

Piosenkarka – Honorata Skarbek oraz vlogerki – Karolina Gołębiewka, autorka kanału Stylizacje i Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana w sieci jako Maxineczka stworzyły wspólnie z marką Semilac, trzy autorskie zestawy lakierów hybrydowych do paznokci.

Kolekcje „Semilac by influencers” autorki promują w swoich kanałach, w social mediach. Filmy z ich udziałem można obejrzeć także na kanale Semilac TV. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Semilac by influencers” to trzy autorskie kolekcje lakierów hybrydowych, stworzone przez utalentowane dziewczyny, które swoją popularność zdobywały w Internecie. Karolina Gołębiewska – autorka vloga Stylizacje, Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana w sieci jako Maxineczka oraz piosenkarka Honorata Skarbek już od kilku lat związane są z marką Semilac. Teraz z myślą o wszystkich miłośniczkach pięknych paznokci wybrały kolory i połączyły je w limitowane, autorskie zestawy. Influencerki osobiście  nazwały swoje  kolekcje oraz poszczególne kolory, brały także udział w projektowaniu opakowania.

Semilac od dawna współpracuje z wieloma znanymi artystkami, blogerkami i vlogerkami. Cenimy je zarówno za ich działalność, jak i wkład w rozwój marki. Honorata, Karolina i Joanna są z nami najdłużej, więc postanowiliśmy to uczcić. Ich autorskie kolekcje kolorów to nasz kolejny, wspólny projekt. Ponieważ to właśnie one najlepiej wiedzą, jakich kolorów poszukują ich fanki, nie mogliśmy pozostać obojętni na te głosy. Trzy limitowane kolekcje ‘Semilac by influencers’ to propozycja dla wszystkich miłośniczek naszych produktów i talentów ich autorek –  mówi Joanna Przybylska, Marketing Manager Nesperta sp. z o. o. – Zaangażowanie influencerek do tego projektu doskonale wpisuję się w ideę naszej marki - B-Together. Od początku naszej działalności bowiem prowadzimy dialog z naszymi konsumentkami, ale także twórcami internetowymi i gwiazdami. Wszystko co robimy, robimy razem – dodaje.

Kolekcje influencerek po raz pierwszy zostały zaprezentowane podczas pokazu marki Semilac w Poznaniu, od 12 grudnia br. kupić je można tylko w oficjalnym sklepie internetowym firmy: www.semilac.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij