4F wchodzi do drużyny piłki ręcznej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
4F wchodzi do drużyny piłki ręcznej

Po szeregu lat współpracy ze związkami sportów indywidualnych, marka 4F po raz pierwszy wesprze związek sportu drużynowego.

Spółka OTCF  oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę o współpracy, na mocy której przez najbliższe 4 lata polska marka będzie Sponsorem Technicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Umowa zacznie obowiązywać 1 stycznia 2017 roku i będzie kontynuowana do końca roku 2020. Marka 4F ubierze reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn. Dostarczy asortyment dla kadry seniorów, seniorów „B”, seniorek oraz wszystkich kadr młodzieżowych i juniorskich.

„4F współpracuje z profesjonalnym sportem od 2007 roku. Do tej pory były to związki sportowe dyscyplin indywidualnych. Od dłuższego czasu szukaliśmy także sportu zespołowego, w który moglibyśmy się zaangażować. Cieszymy się, że jest to piłka ręczna – jedna z dwóch polskich drużyn obecnych na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Inwestujemy długoterminowo, ponieważ wierzymy w sukcesy tej dyscypliny.”, mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Kolekcja dla reprezentantów Polski w piłce ręcznej podzielona jest na 4 części: startową (przeznaczoną do oficjalnych rozgrywek reprezentacji kraju), treningową (przeznaczoną do treningów i lekkich zajęć fizycznych), reprezentacyjną (przeznaczoną do noszenia podczas oficjalnych wydarzeń sportowych, ceremonii oraz konferencji prasowych) oraz tzw. casualową (przeznaczoną do noszenia poza sytuacjami meczowymi i treningowymi, podczas trwania zgrupowań i oficjalnych zawodów sportowych). Kolekcja zaprojektowana jest z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów technicznych o podwyższonej wytrzymałości sprowadzanych z Hiszpanii i Japonii. Znajdziemy w niej trzy zestawy kolorystyczne – dwa pierwsze inspirowane polską flagą – czysta biel w połączeniu z soczystą czerwienią, oraz trzeci w kolorze granatowym. Dodatkowo, w stroju bramkarza wprowadzony został kolor limonkowy, ze względu na potrzebę wyróżnienia tego zawodnika na boisku. Całość produkcji odbyła się w Polsce.

„Jesteśmy dumni, że 4F – niezwykle rozpoznawalna i uznana na rynku i w świecie  sportu polska marka  zostaje naszym partnerem. To dla nas zaszczyt i ogromna satysfakcja. Bardzo dziękuję firmie OTCF za zaangażowanie i zaufanie. To dowód, że piłka ręczna jest sportem atrakcyjnym dla sponsorów i partnerów. 4F od lat ubiera polskich sportowców – w tym Olimpijczyków. Piłkarze ręczni korzystali ze specjalnej kolekcji 4F podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio i byli bardzo zadowoleni. Cieszę się, że dołączamy do grona sportowców, których ubierać będzie 4F” - mówi Andrzej Kraśnicki, Prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Marka 4F współpracuje obecnie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego oraz Polskim Związkiem Kajakowym. Na Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro ubrała 381 sportowców z trzech krajów. Poza reprezentacją Polski, logo 4F pojawiło się po raz pierwszy na strojach olimpijczyków z Serbii oraz Łotwy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij