TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Jestem Smart” – pierwsza kampania Danfoss Link w Polsce

Danfoss Poland wystartował z największą od lat kampanią telewizyjną. „Jestem smart” to zintegrowana, wielokanałowa kampania promująca nie tylko system Danfoss Link™, ale budująca również świadomość pojęcia „inteligentny dom”.
O autorze
1 min czytania 2017-01-02

Kampania systemu Danfoss Link™ będzie obecna przez sześć tygodni w największych stacjach TV (TVP, TVN) oraz kanałach tematycznych. Działania prowadzone będą również w Internecie, prasie specjalistycznej oraz w punktach dystrybucji (hurtownie, sklepy typu Do It Yourself).

Kampania „Jestem smart” składa się z działań B2C i B2B. Działania B2C obejmują kampanię w TV, Internecie i prasie, działania PR, kampanię Social Media oraz specjalną infolinię dla konsumentów. Obszary aktywności B2B to szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju, produkcja materiałów edukacyjnych i wspierających sprzedaż (w tym m.in. tutoriale video i e-learning) oraz materiały POS dla kanału sprzedaży hurtowej. Polska jest drugim krajem, gdzie na tak dużą skalę promowany jest system Danfoss Link™. Wcześniej, kampania prowadzona była w Niemczech. To właśnie tam powstał spot reklamowy, którego reżyserem jest Duńczyk Christoffer Boe, który wyreżyserował również film Danfoss „Engineering Tomorrow”.

Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.

Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja NuOrder, która w listopadzie 2016 wygrała przetarg na launch systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link na polskim rynku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj