TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marta Wiśniewska, Jarek Jakimowicz i Albert Sosnowski w kampanii „Możesz to zmienić”

11 marca pod hasłem „Możesz to zmienić”, ruszyła pierwsza w Polsce kampania społeczna poruszająca temat procesu usamodzielniania dzieci z domów dziecka, zrealizowana przez Fundację Szansa Dzieciom.
O autorze
1 min czytania 2013-03-11

Kampania społeczna „Możesz to zmienić” ma na celu zwiększenie świadomości wśród ludzi, w zakresie problemu jakim jest nieodpowiednie przygotowanie do wejścia w dorosłe życie wychowanków domów dziecka.

Za pomocą trzech kreacji graficznych Fundacja przedstawia skutek niewłaściwie przeprowadzonego procesu usamodzielniania, a także przekazuje informacje, że każdy z nas może to zmienić angażując się w działania Fundacji na rzecz dzieci z domów dziecka.

– Zdajemy sobie sprawę, że nasze kreacje mogą szokować, ale odzwierciedlają smutną rzeczywistość jaka w większości spotyka młode dorosłe osoby opuszczające „Domy Dziecka”. Niestety dzieje się to od lat ponieważ do dnia dzisiejszego nie został wdrożony skuteczny ogólnopolski program usamodzielnienia – Powiedział Marcin Matecki Prezes Fundacji Szansa Dzieciom

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania w ramach kampanii „Możesz to zmienić” trwać będą przez miesiąc, choć nie wyklucza się reaktywacji kampanii w niedalekiej przyszłości.

Tak niewiele trzeba aby odmienić czyjś los. Każdy może włączyć się w działania. By dowiedzieć się, jak można pomóc, wystarczy wejść na witrynę Fundacji: www.szansadzieciom.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Kreacja/Pomysł: Fundacja Szansa Dzieciom
  • Produkcja,postprodukcja: ASM Media Agency Sp. z o.o.
  • Foto: Sebastian Rudnicki ASM
  • Wsparcie techniczne Studio Tęcza
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się