Kampania społeczna „Możesz to zmienić” ma na celu zwiększenie świadomości wśród ludzi, w zakresie problemu jakim jest nieodpowiednie przygotowanie do wejścia w dorosłe życie wychowanków domów dziecka.
Za pomocą trzech kreacji graficznych Fundacja przedstawia skutek niewłaściwie przeprowadzonego procesu usamodzielniania, a także przekazuje informacje, że każdy z nas może to zmienić angażując się w działania Fundacji na rzecz dzieci z domów dziecka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Zdajemy sobie sprawę, że nasze kreacje mogą szokować, ale odzwierciedlają smutną rzeczywistość jaka w większości spotyka młode dorosłe osoby opuszczające „Domy Dziecka”. Niestety dzieje się to od lat ponieważ do dnia dzisiejszego nie został wdrożony skuteczny ogólnopolski program usamodzielnienia – Powiedział Marcin Matecki Prezes Fundacji Szansa Dzieciom
Działania w ramach kampanii „Możesz to zmienić” trwać będą przez miesiąc, choć nie wyklucza się reaktywacji kampanii w niedalekiej przyszłości.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tak niewiele trzeba aby odmienić czyjś los. Każdy może włączyć się w działania. By dowiedzieć się, jak można pomóc, wystarczy wejść na witrynę Fundacji: www.szansadzieciom.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Kreacja/Pomysł: Fundacja Szansa Dzieciom
- Produkcja,postprodukcja: ASM Media Agency Sp. z o.o.
- Foto: Sebastian Rudnicki ASM
- Wsparcie techniczne Studio Tęcza