Nowe rozwiązanie umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6x3 m. Korzyścią dla klienta jest to, że używając standardowego layoutu uzyskuje dodatkowe efekty wizualne. Umożliwia to zastosowanie najnowszej generacji technologii oświetleniowej LED i inteligentnych narzędzi do zdalnego sterowania ekspozycją plakatu. Przyjęte rozwiązanie ułatwia kreację, ponieważ pozwala projektować i testować layouty online, bez konieczności wykonywania czasochłonnych prób i kosztownych prototypów. Dodatkowo, rozwiązanie spełnia wymagania ustawy krajobrazowej dotyczącej reklam zmiennoobrazowych. Nowość dostępna jest w wybranych lokalizacjach w Warszawie.
W najnowszej kampanii outdoorowej Audi Q5 w ten sposób wyeksponowane zostały wybrane elementy plakatu – świecą się reflektory samochodu, błyszczy karoseria, a w tle świeci miasto. Dzięki dynamicznej prezentacji obrazu uzyskano efekt ruchu, dotąd nieosiągalny na statycznym plakacie. Sekwencja obrazów tworzy „outdoorowy gif” , który przyciąga uwagę, szczególnie po zmierzchu.
Kampania Audi Q5 potrwa do 31 stycznia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.