Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Badaj swoje… cytryny! Zobacz kampanię Worldwide Breast Cancer

Badaj swoje… cytryny! Zobacz kampanię Worldwide Breast Cancer
Poznaj swoje cytryny to niezwykła kampania, która dzięki 12 zdeformowanym cytrynom obrazuje, jak mogą wyglądać zmiany nowotworowe na kobiecych piersiach.
O autorze
1 min czytania 2017-01-18

#KnowYourLemons to nie pierwsza kampania, która ma zachęcić kobiety do samobadania piersi oraz badań profilaktycznych. Jest inna, dlaczego?

Przede wszystkim dlatego, że na zdjęciach, które wykonała Corrine Ellsworth Beaumont, nie ma piersi, przez co serwisy społecznościowe nie ocenzurują treści, a zamiast książkowych faktów widzimy bardzo miłe w odbiorze zdjęcia cytryn, które głęboko zapadają w pamięć.

Pamiętajcie, że rak piersi wykrywany jest u 1,7 mln kobiet na świecie, w Polsce – u 17,2 tys. pacjentek.

PS 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W październiku 2016 roku powstała kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych

PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Głośna w zeszłym roku była również akcja polegająca na wrzucaniu przez kobiety swoich zdjęć z odsłoniętą piersią do social mediów. Facebook i Instagram szybko usuwał zdjęcia, jako materiały z niedozwolona treścią. Hasło kampanii brzmiało: Check it before it’s removed!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 Więcej w temacie raka piersi w social mediach znajdziecie →  tutaj.

PS 3

Miała być fajna, polska kampania, która o profilaktyce badania piersi, jak wyszła? Bardzo słabo. Kampania NFZ nie wyszła i wywołała w Internecie spore poruszenie. 

 

— Monika WIELICHOWSKA (@MWielichowska) 15 grudnia 2016