Hoya Lens Poland wybiera agencję social media Think Kong

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hoya Lens Poland wybiera agencję social media Think Kong

Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, odpowiada za obsługę social media Hoya Lens Poland – wiodącego producenta i dystrybutora soczewek okularowych oraz innych produktów optycznych.

Na mocy zawartej umowy Agencja będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych w serwisach społecznościowych dla dwóch marek – Hoya i Seiko Optical. Do współpracy doszło na drodze konkursu ofert. Umowa podpisana została na czas 12 miesięcy. Za prowadzenie  projektu po stronie agencji Think Kong odpowiada Beata Wujtewicz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii content marketingowych i  social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong współtworzy międzynarodową sieć agencji social mediowych BOX Network Europe. Firma jest częścią grupy On Board Think Kong, w skład której wchodzi też agencja public relations On Board PR Ecco Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards). Agencja realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. ASUS, Zortrax, KLM, Air France, Groupon, Vision Express, Mlekovita, Tomme Tippee, Sundance Channel.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij