Wydarzenie głównie dedykowane jest dla właścicieli małych firm bądź startupów, którzy skutecznie chcą dotrzeć do potencjalnych klientów. Podczas warsztatów, których tematem jest Growth Hacking – techniki stojącej za sukcesem takich portali jak Facebook i Instagram – będzie można poznać najlepsze metody i narzędzia do generacji wzrostu marki. Dzięki tym warsztatom uczestnicy dowiedzą się, jak rozwijać produkt w oparciu o preferencje klienta. Poznają także pojęcia USP – unikalna wartość sprzedażowa oraz Product Market Fit – dopasowanie do rynku. Szkolenie przybliży również techniki eksperymentowania oraz budowania skutecznych testów, które przybliżą zainteresowanych do poznania oczekiwań konsumentów. Całość zostanie oparta o case study.
Warsztaty poprowadzi Arkadiusz Morawski – Growth Hacker oraz Head of Marketing we wrocławskim software house The Masters. Od lat związany z polskimi startupami, w których odpowiada za budowanie strategii wzrostu, a także współtworzy międzynarodowy think tank PLUG, wspierający Polaków w nowoczesnych biznesach na całym świecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Warsztat odbędzie się 24 stycznia (wtorek) w godzinach 18.00-19.30 w Idea Hub, bezpłatnej przestrzeni coworkingowej, usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach.
Na zainteresowanych czeka 10 miejsc, porządna dawka inspiracji oraz darmowa kawa. O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń przez stronę. Warsztaty są bezpłatne.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024