Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

PROMAXBDA EUROPE AWARDS 2013 – Srebro dla HBO Polska

Aplikacja “Twój Profil Bez Tajemnic” promująca serial “Bez tajemnic”zajęła drugie miejsce w kategorii „Best use of social media“ w tegorocznej edycji konkursu Pomaxbda Europe Awards. Projekt został przygotowany dla HBO Polska w listopadzie 2012 roku przez Socializer.
O autorze
1 min czytania 2013-03-13

Poniżej case study aplikacji: 

Co promowaliśmy?

“Bez tajemnic” to pierwszy polski serial produkcji HBO. Opowiada o psychoterapeucie, pomagającym swoim pacjentom rozwiązywać problemy, z którymi nie potrafią sobie poradzić samodzielnie. Dzięki psychoterapii poznajemy rozterki i wybory współczesnych Polaków. W listopadzie 2012 roku na antenie HBO miała odbyć się premiera drugiego sezonu serialu.

Czy dzięki Facebookowej aplikacji można zgłębić wiedzę o samym sobie?

Wspólnie z HBO przygotowaliśmy aplikację, która na podstawie dostępnych na Facebooku informacji analizowała profile użytkowników. Po wejściu do aplikacji użytkownikowi wyświetlała się 60-sekundowa animacja na temat jego obecności na Facebooku. W kolejnym kroku, każdy otrzymywał unikalną infografikę z analizą swojego profilu (edukacja, praca, związki, najważniejsze momenty w życiu). Na końcu zabawy aplikacja zadawała psychologiczne pytanie dopasowane do rodzaju wyniku.

Psychoanalizie poddaliśmy:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 10 527 użytkowników
  • 5 915 kobiet
  • 4 572 mężczyzn

Dzięki aplikacji fanpage Bez Tajemnic HBO zyskał:

  • prawie 9 000 nowych użytkowników

Uczestnicy zabawy wygenerowali:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 8 621 infografik o swoim życiu

Czego się dowiedzieliśmy o fanach serialu “Bez Tajemnic”?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • 1024 osoby studiowały lub studiują
  • analizowani zmieniali pracę w sumie 1 4232 razy
  • 8340 użytkowników ma w profilu zdjęcie w tle
  • 578 osób nie studiuje w mieście, z którego pochodzi

Użytkownicy aplikacji:

  • mieli łącznie 3 281 857 znajomych
  • polubili 161 382 stron
  • dodali 2 132 153 zdjęć
  • zostali otagowani 910 937 razy przez swoich znajomych