Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Najpopularniejsze klipy telewizji internetowej WP.TV w 2012 roku

Redakcja telewizji internetowej WP.TV przygotowała ranking najczęściej odtwarzanych klipów wideo w 2012 roku. Na szczycie listy znalazł się materiał z autorskiej serii WP.TV Enigma, prezentującej największe tajemnice ze świata nauki i historii.
O autorze
1 min czytania 2013-01-31

10 najpopularniejszych klipów WP.TV w 2012 roku osiągnęło łącznie 4,7 miliona odtworzeń. Ranking otwiera materiał z serii Enigma. W pierwszej dziesiątce nie zabrakło też klipów z innych autorskich produkcji WP.TV, w tym m.in. Polandii, która opowiada o życiu obcokrajowców w Polsce. Co ciekawe, w TOP 10 znalazły się tylko 3 materiały „zewnętrzne”, których źródłem są m.in. agencje prasowe. Klip TVN24/X-news uplasował się na wysokiej 2 pozycji, Reutersa na 6, natomiast Associated Press na 9.

– Rozszerzając ranking o kolejnych 10 pozycji otrzymamy liczbę 8,4 mln odtworzeń. Materiały z TOP 100 2012 wygenerowały natomiast łącznie ponad 30 mln. odtworzeń. Co ważne, aż 67 produkcji z pierwszej setki było naszego autorstwa – mówi Łukasz Skalik, Kierownik WP.TV i Multimedialnego Wsparcia Portalu. – Cieszy to tym bardziej, że klipy tworzone na potrzeby serwisu, stanowią, w skali miesiąca, jedynie 5% dodawanych przez nas materiałów wideo. Gwarantują one jednak bardzo wysokie statystyki. W 2013 planujemy utrzymać pozycję lidera polskich telewizji internetowych, poszerzając jednocześnie produkcję tego typu kontentu – dodaje.

TOP 20 najpopularniejszych klipów telewizji internetowej WP.TV w 2012 roku

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

WP.TV w 2012 roku odwiedzało miesięcznie średnio 2,7 mln realnych użytkowników (źródło: Megapannel PBI/Gemius, styczeń-październik 2012), czyniąc ją najpopularniejszą telewizją internetową w Polsce. Serwis ofertuje kontent rozrywkowo-informacyjny. Dominują w nim krótkie materiały wideo. Przykładowo, treści agencyjne to średnio 1-3 min., wywiady z gwiazdami polskiego show biznesu 2-5 min., a produkcje autorskie maksymalnie do 10-12 min. Produkcje WP.TV nie raz były wyróżniane w kraju i zagranicą – m.in. w międzynarodowym konkursie projektów internetowych W3Awards organizowanym przez International Academy of the Visual Arts z siedzibą w Los Angeles.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się