Jabra wybrała agencję LEWIS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jabra wybrała agencję LEWIS

Agencja LEWIS rozpoczęła współpracę z firmą Jabra na kilku rynkach: Wielka Brytania, USA, Francja, APAC (Australia, Japonia oraz Korea) w marcu 2016 roku.

Od sierpnia 2016 roku LEWIS wspiera firmę na ryku polskim realizując projekty dla nowych produktów firmy Jabra, które obejmują głównie współpracę z dziennikarzami i blogerami. Z ramienia agencji za projekt odpowiadają Krzysztof Chodkowski, Ewa Geresz oraz Sara El Nemr.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jabra jest wiodącym, międzynarodowym dostawcą oraz producentem szerokiej gamy rozwiązań komunikacyjnych i dźwiękowych pozwalających użytkownikom słyszeć więcej i robić więcej niż ktokolwiek wcześniej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij