Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

38PR & Content Communication dla aplikacji Spinker

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z wrocławską firmą Zone IT, która stworzyła aplikację mobilną usprawniającą proces tworzenia i podpisywania umów na odległość. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, a także działania z zakresu media relations dla aplikacji Spinker.
O autorze
1 min czytania 2017-01-27

Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji. Za realizację projektu odpowiadają Aneta Rybus, Marta Wróblewska i Olga Szymkowiak.

Spinker to jedyna na polskim rynku aplikacja mobilna, która umożliwia zawieranie umów na odległość. Znajdziemy w niej 18 najczęściej używanych wzorów umów i innych dokumentów, przygotowanych przez prawnika, które są dostępne za darmo. Jej działanie zostało oparte na funkcji wirtualnego podpisu. Z rozwiązania mogą korzystać użytkownicy smartfonów działających na systemie Android. Wkrótce narzędzie będzie współpracować także z iOS. Wystarczy pobrać aplikację i zarejestrować się w systemie. Od tego momentu bez problemu można korzystać ze wzorów umów m.in. o dzieło, zlecenie, najmu, darowizny czy pożyczki pieniężnej, uzupełniać je o niezbędne dane i podpisywać na ekranie własnego urządzenia przenośnego. Przygotowany dokument można przesłać kontrahentowi lub wydrukować. Co istotne, Spinker umożliwia zawieranie umów między osobami prywatnymi, nieprowadzącymi działalności gospodarczej lub między przedsiębiorcami. Dostęp do podpisanych umów jest prosty i wygodny, dane użytkownika oraz partnerów przechowywane są bezpiecznie w aplikacji.

38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. Agencja zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania mediowe, których efektem jest wprowadzanie marek bezpośrednio do treści redakcyjnych. Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie blisko 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Grupa Lindorff, Grupa Tubądzin, Gatta, Grupa Geberit, Viasat World, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Malinowe Hotele, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj