Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość – czy to kampania, która ma szansę w końcu trafić do młodych?

Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość – czy to kampania, która ma szansę w końcu trafić do młodych?
Wystartowała ogólnopolska kampania stworzona na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Ma ona na celu poinformowanie młodzieży o skutkach stosowania używek.
O autorze
0 min czytania 2017-01-30

W ramach kampanii „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” stworzonych zostało dziesięć spotów, w których ukazano negatywne skutki zażywania różnych substancji. Akcja ma na celu przestrzeganie młodych osób przed sięganiem po środki psychoaktywne.











W ramach kampanii powstała także strona www, na której można m.in. wypełnić specjalny quiz – „Jakim typem melanżowicza jesteś?”, uzyskać informację na temat różnych substancji i ich szkodliwości, a także dowiedzieć się, gdzie można zgłosić się po pomoc w przypadku problemów z uzależnieniem.

Kampania została zrealizowana przy współpracy z Fabryką Komunikacji Społecznej i Propeller Film.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj