Aby wziąć udział w akcji należy zakupić online bilet na wybrany seans filmu. Następnie za pomocą kreatora na stronie www.multikino.pl można przygotować spersonalizowane życzenia oraz zamieścić zdjęcie ukochanej osoby. Wybrane życzenia, zostaną wyemitowane w kinach w bloku reklamowym przed seansem filmu „Ciemniejsza strona Greya”.
Akcja sieci Multikino i Nutella trwa od 16 stycznia do 14 lutego br. i składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap trwa od 16 stycznia do 5 lutego br. i polega na przesyłaniu życzeń, a drugi etap będzie trwał do 10 do 14 lutego br. i będzie to emisja życzeń przed pokazami filmu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Szczegółowe informacje oraz regulamin akcji są dostępne na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing