Poznaj dobroczynną moc owoców w kampanii marki Łowicz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Poznaj dobroczynną moc owoców w kampanii marki Łowicz

Ruszyła kolejna kampania marki Łowicz, która przypomina o nowości – unikalnych i wyjątkowych na rynku prozdrowotnych dżemach 100% z owoców Łowicz. W kolorowym i dynamicznym spocie telewizyjnym widzimy, jak moc owoców eksploduje z każdego słoiczka w takt wzniosłej muzyki.

W efekcie reklama nie tylko oddaje moc działania owoców, a także podkreśla wyjątkowość produktów Łowicz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rozpoczął się kolejny etap kampanii informującej o ubiegłorocznej nowości marki Łowicz  – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia

W niekonwencjonalnym spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką swoich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą estetycznie zrealizowane ujęcia owoców, które po wydobyciu ze słoiczka okazują się dosłownie eksplodować mocą swoich dobroczynnych właściwości. Przekaz dodatkowo wzmacnia doniosła muzyka – fragment opery Lakmé.

Nowe, unikalne dżemowe propozycje Łowicz 100% z owoców zostały bardzo pozytywnie przyjęte przez konsumentów, ponieważ odpowiadają na konkretne potrzeby – wspomagają wybrane funkcje organizmu. Na sukces prozdrowotnych dżemów wpływ ma również ich doskonały smak – jak wszystkie produkty marki Łowicz, smakują tak pysznie, że Łooo!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij