W efekcie reklama nie tylko oddaje moc działania owoców, a także podkreśla wyjątkowość produktów Łowicz.
Rozpoczął się kolejny etap kampanii informującej o ubiegłorocznej nowości marki Łowicz – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W niekonwencjonalnym spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką swoich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą estetycznie zrealizowane ujęcia owoców, które po wydobyciu ze słoiczka okazują się dosłownie eksplodować mocą swoich dobroczynnych właściwości. Przekaz dodatkowo wzmacnia doniosła muzyka – fragment opery Lakmé.
Nowe, unikalne dżemowe propozycje Łowicz 100% z owoców zostały bardzo pozytywnie przyjęte przez konsumentów, ponieważ odpowiadają na konkretne potrzeby – wspomagają wybrane funkcje organizmu. Na sukces prozdrowotnych dżemów wpływ ma również ich doskonały smak – jak wszystkie produkty marki Łowicz, smakują tak pysznie, że Łooo!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024