Daj się poznać na walentynki! Walentynkowa odsłona kampanii promocyjnej Sympatia.pl

2 lutego pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej portalu randkowego Sympatia.pl. Nowa kampania zbiegła się z rebrandingiem portalu. Sympatia.pl ma nowy logotyp.
O autorze
1 min czytania 2017-02-03

Kampania potrwa do 14 lutego i będzie emitowana w telewizji: TV Puls, 4fun TV, w stacjach radiowych: RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Vox FM, Eska Rock, na ekranach LCD oraz w sieci KinAds. Dodatkowym wsparciem będzie kampania display online (m.in. Onet.pl) oraz działania w social mediach.

Logo Sympatii zmieniło kolorystykę i typografię. Przeprojektowany został sygnet, graficzny znak serca, który w nowej odsłonie jest bardziej nowoczesny – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor Działu Artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, odpowiadającego za nowe logo i kampanię.

Rebranding portalu Sympatia.pl jest efektem strategii rozwoju naszej marki. Staramy się ciągle rozwijać nasz produkt, wprowadzać nowoczesne i funkcjonalne zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego użytkownika. Nowe logo jest niejako symbolicznym zaznaczeniem ewolucji naszego portalu  – mówi Agnieszka Cukierska, manager Sympatia.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowym wsparciem dla kampanii i rebrandingu będą dwie walentynkowe imprezy Sympatii, które, pod hasłem „Daj się poznać!”, odbędą się w krakowskim klubie B4

(10 lutego) oraz w warszawskim klubie Opera (11 lutego).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

SPOTY można obejrzeć i/lub pobrać TUTAJ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się