TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Daj się poznać na walentynki! Walentynkowa odsłona kampanii promocyjnej Sympatia.pl

2 lutego pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej portalu randkowego Sympatia.pl. Nowa kampania zbiegła się z rebrandingiem portalu. Sympatia.pl ma nowy logotyp.
O autorze
1 min czytania 2017-02-03

Kampania potrwa do 14 lutego i będzie emitowana w telewizji: TV Puls, 4fun TV, w stacjach radiowych: RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Vox FM, Eska Rock, na ekranach LCD oraz w sieci KinAds. Dodatkowym wsparciem będzie kampania display online (m.in. Onet.pl) oraz działania w social mediach.

Logo Sympatii zmieniło kolorystykę i typografię. Przeprojektowany został sygnet, graficzny znak serca, który w nowej odsłonie jest bardziej nowoczesny – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor Działu Artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, odpowiadającego za nowe logo i kampanię.

Rebranding portalu Sympatia.pl jest efektem strategii rozwoju naszej marki. Staramy się ciągle rozwijać nasz produkt, wprowadzać nowoczesne i funkcjonalne zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego użytkownika. Nowe logo jest niejako symbolicznym zaznaczeniem ewolucji naszego portalu  – mówi Agnieszka Cukierska, manager Sympatia.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowym wsparciem dla kampanii i rebrandingu będą dwie walentynkowe imprezy Sympatii, które, pod hasłem „Daj się poznać!”, odbędą się w krakowskim klubie B4

(10 lutego) oraz w warszawskim klubie Opera (11 lutego).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

SPOTY można obejrzeć i/lub pobrać TUTAJ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się