… stylu życia czy pasji, każdy znajdzie odpowiedni produkt dla siebie.
Na potrzeby kampanii prowadzonej przez Bank w pod hasłem „Polacy wybierają Credit Agricole” agencja Point of View przygotowała miniserwis www będący centrum działań digital oraz szereg kreacji do kampanii display.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Serwis kampanijny składa się ze strony głównej oraz 6 podstron. Całość dostępna jest pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/polacy-wybieraja-credit-agricole/ty-tez-wybierz.html. Jako wsparcie działań w kanale digital wykorzystano 7 filmów wizerunkowych prezentujących 6 postaci o różnych charakterach, pasjach i przyzwyczajeniach, które zestawiono z produktami bankowymi oferowanymi przez Credit Agricole. Filmy uzupełniają komunikację w serwisie kampanijnym, a każdy internauta, który po raz pierwszy odwiedza serwis lub którąkolwiek jego podstronę może obejrzeć każdy z filmów wyświetlany pełnoekranowo. Dodatkowo, podczas przeglądania treści serwisu można w dowolnej chwili powrócić do oglądania pełnoekranowego filmu, dzięki zastosowaniu interaktywnego widżetu z miniaturką filmu, który jest widoczny dla odbiorców podczas całego kontaktu z którąkolwiek ze stron serwisu. Dodatkową atrakcją dla internautów jest mini-quiz, w którym każdy może sprawdzić swój typ osobowości (towarzyski, nowoczesny, podróżnik, domator, spontaniczny, uporządkowany). Osiągnięty w quizie rezultat podpowiada, jaki produkt z oferty Banku może w najlepszy sposób zaspokajać potrzeby danej osoby.
Agencja przygotowała koncepcję i projekt miniserwisu internetowego oraz szereg displayowych formatów reklamowych, m.in. screeningi wizerunkowe w kilku wariantach wykorzystujące wspomniane formaty wideo, dedykowane każdej z postaci. W kampanii wykorzystano również niedawno udostępniony w serwisie Onet.pl format richmediowy – canvas.
Działania reklamowe są prowadzone poprzez zróżnicowany zestaw formatów m.in. w serwisie Onet, WP, serwisach internetowych Agory, poprzez sieci afiliacyjne, RTB, Google Display Network oraz w serwisie money.pl, gdzie codziennie przez 7 dni będzie emitowana inna wersja screeningu, by zapewnić zróżnicowanie kreacji. Taki mix formatów i placementów ma zapewnić szerokie dotarcie do grupy docelowej. Dodatkowo, np. w ramach działań RTB czy GDN przygotowanych zostało 6 linii kreatywnych bazujących na wspomnianych 6 osobowościach, które pozwolą indywidualizować komunikację oraz w pełni wykorzystać zaawansowane targetowanie np. po zainteresowaniach i zachowaniach w sieci, by konkretny przekaz reklamowy był jak najbardziej dopasowany do oczekiwań konkretnych internautów. Dopełnieniem tego mechanizmu jest kierunkowanie ruchu z kampanii zarówno na stronę główną jak i na każdą z podstron, by ważne informacje były od razu dostępne, a internauta mógł w prosty sposób wykonać pożądaną interakcję.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja odpowiada również za przygotowanie kreacji digital oraz dodatkowego LP, które mają zapewnić kampanii wizerunkowej odpowiednie wsparcie sprzedażowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację filmów i dedykowanej sesji zdjęciowej odpowiada agencja Mumin’s Interactive, a za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii digital odpowiedzialna jest agencja SMG-Performics oraz CUBE Group.
Kampania dla banku Credit Agricole jest realizowana przez agencję w ramach stałej współpracy, która trwa od 2009 roku (wcześniej jako Lukas Bank).