Zmiany kadrowe w Stampfli Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany kadrowe w Stampfli Polska

Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska dołączyły do zespołu Stämpfli Polska. Joanna objęła stanowisko Creative Directora, a Monika Account Directora. Jest to związane z rozwojem agencji, która poszerza zakres usług w obszarze brandingu i nowych mediów.

Joanna Burbridge należy do pionierów polskiej branży reklamowej, w której pracuje od lat 80. Zaczynała w agencjach reklamowych MarketLink, Marcom, O&M, Y&R, Leo Burnett. Przez 18 lat pracy w Dragon Rouge jako Studio Director i Senior Art Director tworzyła dział kreatywny firmy i prowadziła polskie i międzynarodowe projekty brandingowe dla między innymi ABN Amro, Coca-Cola, Gillette, Henkel, Hochland, Hortex, Kamis, Nestle, PepsiCo Russia. Przez ostatnie półtora roku pracowała jako freelancer i konsultant kreatywny na polskim rynku. Joanna wykłada także na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Widzę w Stämpfli olbrzymi potencjał – powiedziała Joanna. – Zastałam tu ludzi zdolnych i pełnych pasji, którzy tworzą bardzo ciekawe projekty. Jestem przekonana, że w krótkim czasie możemy stworzyć jedną z najciekawszych niezależnych agencji brandingowych w Polsce. 

Do zadań Moniki Dąbrowskiej będą należały nadzór nad projektami i zespołem Client Service, realizacja kampanii zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji i rozwój biznesu. Z branżą reklamową związana jest od 2007 roku, gdy zaczęła pracę w Galposter, gdzie zajmowała się implementacją brandingu dla takich firm jak Kredyt Bank, Warta, Nordea i PKO BP. Następnie odpowiadała za rozwój biznesu w agencjach Martis i Altavia, a przez ostatnie lata w agencji brandingowej Dragon Rouge, w której zajmowała się również marketingiem i PR oraz nadzorowała programy partnerskie z m.in. Superbrands, Mediarun i Magazynem ThinkTank. Prywatnie jest zafascynowana nowymi sposobami zarządzania (np. Management 3.0 / turkusowe organizacje) oraz brandingiem, ze szczególnym naciskiem na personal branding. 

Jestem przekonana, że moje doświadczenie i zainteresowania przyczynią się do rozwoju Stämpfli – mówi Monika. – Moim celem jest stworzenie, wspólnie z całym zespołem, miejsca, w którym pracuje się wyjątkowo dobrze, skutecznie i przyjemnie. Miejsca, do którego klienci wracają bez wahania, ponieważ są pewni jakości realizowanych pomysłów. 

Stampfli Polska Sp. z o.o. jest jedną z czterech spółek wchodzących w skład Grupy Stämpfli, która zatrudnia ponad 400 osób. To agencja kreatywna, tworząca i wdrażającą projekty na potrzeby komunikacji marketingowej – od brandingu po digital. Jej specjalnością są realizacje kampanii z wykorzystaniem autorskiego narzędzia marketing automation – EFECTORO.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij