Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Digart, Spotify, gamifikacja w kampanii promocyjnej nowego sezonu serialu HBO Gra o tron

W połowie marca ruszyła kampania promująca nowy sezon serialu Gra o tron. Kampania reklamowa pojawi się w Internecie, telewizji oraz na nośnikach outdoorowych. Premiera serialu odbędzie się już 1 kwietnia, dzień po premierze amerykańskiej, o godzinie 22.00 w HBO.
O autorze
2 min czytania 2013-03-20

W kampanii została wykorzystana reklama outdoorowa realizowana na nośnikach wielkoformatowych oraz citylightach. Kampania telewizyjna serialu obejmuje spoty emitowane w TVN 24, TVN Style, TVN Turbo oraz w Polsat Sport i Sport Extra, Polsat Cafe, Polsat News oraz Polsat 2.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główny nacisk w kampanii został położony na działania internetowe. Zostały zaplanowane emisje zarówno zasięgowe, jak i kontekstowe. Formatami silnie wykorzystanymi będą spoty video, dodatkowo treść serialu zostanie powiązana z powszechnie używanym mechanizmem Captcha. Działania wspierające premierę pojawią się również na portalach nawiązujących do tematu produkcji oraz gromadzące fanów fantasy, np. Nowa Fantastyka – wydanie on line.

W serwisie Spotify pojawią się spoty audio, bannery i brandowane playlisty. W serwisie Digart trwa konkurs na projekt koszulki inspirowanej serialem. Finał rywalizacji z nagrodami pieniężnymi ufundowanymi przez HBO zaplanowany jest na ostatni dzień marca. Serial będzie intensywnie promowany na Facebooku, m.in. z wykorzystaniem „logout experience” oraz aplikacji HBO Play, w której internauci będą mieli możliwość wygrać kilkaset nagród. Konkurs w HBO Play będzie trwał do końca czerwca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla fanów Gry o tron została przygotowana gra miejska łącząca aplikację HBO Play z akcją promocyjną na citylightach. Od 18 do 31 marca w 6 miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Łódź, Kraków, Poznań, Szczecin), a także w Trójmieście oraz na Górnym Śląsku pojawią się plakaty (citylighty) przedstawiające pięcioro bohaterów serialu z wydrukowanymi unikalnymi QR kodami.

Po zeskanowaniu kody QR zasilają konto punktowe użytkownika w HBO Play oraz umożliwiają otrzymanie zniżki na audiobook Gra o tron (1 skan to 20%, 2 skany to 40%, itp.). Dla pierwszych 100 użytkowników, którzy zeskanują wszystkie pięć kodów audiobook jest za darmo.

Intensywna kampania reklamowa potrwa do pierwszych dni kwietnia. HBO Polska przygotowało kreację kampanii we własnym zakresie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada HAVAS MEDIA. Aplikacja HBO Play jest oparta na silniku Gamfi, którego twórcą jest FX Entertainment.

Wyprodukowany przez HBO serial Gra o tron powstał na podstawie bestsellerowej sagi fantasy George’a R.R. Martina Pieśni lodu i ognia. Wielokrotnie nagrodzony Emmy serial pokazuje walkę o władzę w potężnym i szarpanym konfliktami królestwie. Trzeci sezon serialu składa się z dziesięciu odcinków. Pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu produkcji HBO Gra o tron będzie miał premierę w poniedziałek, 1 kwietnia w HBO. Kolejne odcinki serialu będą emitowane w każdy poniedziałek o godz. 22.00 w HBO. Od 1 do 30 kwietnia pierwszy odcinek serialu będzie dostępny bez abonamentu w HBO GO.