TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Adults meal – Burger King robi to dobrze!

Adults meal – Burger King robi to dobrze!
Sieciówki co roku szaleją, by w Walentynki przyciągnąć klienta. Tym razem Izraelski Burger King wyszedł z pomysłem, którego jeszcze nie było! Przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, ale w pudełku znajdziemy zabawki!
O autorze
1 min czytania 2017-02-14

„Adult meal” składa się z :

  • dwóch Whopperów,
  • dwóch opakowań frytek,
  • dwóch piw
  • i zabawki, tym razem, nie dla dzieci!

Skoro dzieci mogą cieszyć się swoim spersonalizowanym posiłkiem, dlaczego dorośli też nie mogą sobie na taki pozwolić? Burger King gwarantuje im to w Walentynki!

Projekt stworzony specjalnie na dzień zakochanych zrealizowano we współpracy z agencją Leo Burnett Izrael.

Co więcej! To nie jedyna taka akcja Burger Kinga! Sieć restauracji przygotowała w Brazylii limitowaną edycję „Burger Senior”, w skład którego wchodzą dwa Whoppery w cenie jednego, by towarzysz osoby starszej również mógł zjeść posiłek, ponieważ wspólne jedzenie zbliża ludzi!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt został gotowane przez agencję Dawida, w ramach współpracy z organizacją pozarządową o nazwie Projeto Velho Amigo (projekt Old Friend), której celem jest promowanie większej integracji dla osób starszych w społeczeństwie. Część zysków ze sprzedaży Króla Seniora trafi do organizacji pozarządowych Projeto Velho Amigo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing