Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Digital Kingdom wdraża długofalowy program influencerski dla marki Rimmel

Agencja wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego mid-level influencerów dla marki Rimmel. Digital Kingdom w ramach projektu opracowało strategię i ideę kreatywną programu oraz odpowiada za selekcję, rekrutację i stały nadzór nad 30 mid-level influencerami z segmentu beauty.
O autorze
0 min czytania 2017-02-14

Dla marki Rimmel pracujemy od 2014 roku sukcesywnie wdrażając aktywacje produktowe. W zeszłym roku wdrożyliśmy program ambasadorskiej współpracy marki z trzema zasięgowymi influencerkami: Zuzą Kołodziejczyk, Viva-a-Viva i Berry Malinowską. Cieszę się, że po raz kolejny wyznaczamy standardy w kategorii przygotowując tak szeroko zakrojony projekt”  –  komentuje Gustaw Rozmarynowski Account Director i Partner w Digital Kingdom