TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digital Kingdom wdraża długofalowy program influencerski dla marki Rimmel

Agencja wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego mid-level influencerów dla marki Rimmel. Digital Kingdom w ramach projektu opracowało strategię i ideę kreatywną programu oraz odpowiada za selekcję, rekrutację i stały nadzór nad 30 mid-level influencerami z segmentu beauty.
O autorze
0 min czytania 2017-02-14

Dla marki Rimmel pracujemy od 2014 roku sukcesywnie wdrażając aktywacje produktowe. W zeszłym roku wdrożyliśmy program ambasadorskiej współpracy marki z trzema zasięgowymi influencerkami: Zuzą Kołodziejczyk, Viva-a-Viva i Berry Malinowską. Cieszę się, że po raz kolejny wyznaczamy standardy w kategorii przygotowując tak szeroko zakrojony projekt”  –  komentuje Gustaw Rozmarynowski Account Director i Partner w Digital Kingdom