Breck i Krzysztof Hołowczyc kontynuują współpracę

Specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości klocków hamulcowych dla samochodów osobowych i dostawczych marka Breck oraz polski kierowca rajdowy nową odsłoną kampanii reklamowej rozpoczęli drugi rok współpracy.
O autorze
1 min czytania 2017-02-14

Motywem przewodnim realizowanych w najbliższych miesiącach działań będzie motorsport, przez pryzmat którego zaprezentowana zostanie skuteczność i jakość wytwarzanych w Wielkopolsce części.

Najnowsza odsłona kampanii ponownie skupi się na promowaniu klocków hamulcowych Breck wyposażonych w system Compress Control. Główną osią działań reklamowych będą ogólnopolskie i tematyczne kanały telewizyjne oraz social media.

„Kontynuacja współpracy z Krzysztofem Hołowczycem była dla nas naturalnym krokiem. W zeszłym roku zanotowaliśmy blisko 20% wzrost sprzedaży, co jest najlepszym potwierdzeniem że zarówno nasza strategia handlowa jak i marketingowa przynoszą założone efekty. Duża w tym zasługa realizowanych wspólnie z naszym ambasadorem działań takich jak udział w Rajdzie Polski lub Baja Poland. Jesteśmy przekonani, że najbliższe miesiące będą kontynuacją naszych wspólnych sukcesów ” – mówi Łukasz Żak, kierownik działu marketingu Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.

Dodatkowe działania realizowane w ramach rozpoczynającej się kampanii reklamowej będą skierowane do mechaników samochodowych, jako głównego źródła rekomendacji w zakresie wymiany części dla kierowców. Projekty promocyjne podkreślać będą wyniki zrealizowanych w zeszłym roku przez markę badań, w których aż 87% serwisantów poleciło produkty Breck.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jestem niezwykle szczęśliwy, że nasza wspólna podróż z Breckiem ma swój ciąg dalszy. Swoją rolę postrzegam nie tylko jako ambasadora marki, ale również jej konsultanta.  W ubiegłym roku wspólnie zrealizowaliśmy wiele super projektów, a szczególnie bliskie mojemu rajdowemu sercu są prace nad polskimi klockami hamulcowymi do aut wyczynowych. Pierwsze testy wypadły bardzo pomyślnie i mam nadzieję, że już niedługo będę mógł zamontować finalny produkt w swoim rajdowym samochodzie.” – dodaje Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.  

W ramach kampanii telewizyjnej wykorzystywane będą 30’’ i 15’’ spoty oraz 8’’ materiały wyświetlane przy okazji sponsoringu wybranych programów. Wsparciem akcji reklamowej w telewizji będą działania prowadzone w social mediach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się