Skuteczna kampania interaktywna – Case study ATOM Agency dla „Śnieżki”

Skuteczna kampania interaktywna – Case study ATOM Agency dla „Śnieżki”
Współpracę z Fabryką Farb i Lakierów Śnieżka SA. ATOM Agency rozpoczęła w 2013 roku. Głównym celem prowadzonej kampanii było umocnienie wizerunku marki jako lidera na rynku. Współpraca przebiega owocnie i satysfakcjonująco, dzięki czemu trwa nieprzerwanie od ponad trzech lat.
O autorze
2 min czytania 2017-02-16

zdjęcie główne artykułu: unsplash.com

Znaczny wzrost rozpoznawalności marki oraz zaufanie klientów potwierdza skuteczność działań ATOM Agency

Tło współpracy

W trakcie kampanii realizowanej przez ATOM Agency dla FFiL Śnieżka zrealizowane zostały cele, które zakładały zwiększenie widoczności w wynikach organicznych na wybrane słowa kluczowe. Ich realizacja polegała na opracowaniu odpowiednich działań optymalizacyjnych podczas wdrożenia nowej witryny internetowej. Działania te pozwoliły na stopniowe i regularne zwiększanie widoczności w internetowych wyszukiwarkach. Przez ostatnie 2 lata, zgodnie z rekomendacją ATOM Agency, w obrębie witryny FFiL Śnieżka realizowana jest strategia marketingu treści, której długofalowe rezultaty zaprezentowane zostały poniżej.

Wzrost ruchu organicznego – priorytet w działaniach

Priorytetowym celem działań ATOM Agency jest osiągnięcie stale wzrastającego ruchu organicznego w obrębie domeny internetowej. Dzięki optymalizacji właściwie dobranych artykułów stali klienci chętniej powracają na stronę, a przyrost nowych użytkowników zwiększa się systematycznie. Zwiększenie o 276,12% ruchu, który pochodzi z wyszukiwarek internetowych, było natomiast efektem skutecznie zaplanowanej i realizowanej strategii marketingu treści.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym źródłem pozyskiwania ruchu przez serwis FFiL Śnieżka stał się ruch organiczny – metoda ta pozwoliła na zaangażowanie aż 70,48% użytkowników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zaangażowanie użytkowników

Wzrost zaangażowania użytkowników serwisu został pobudzony dzięki działaniom content marketingowym. Spowodowały one, że liczba użytkowników powracających, pochodzących z kanału ruchu organicznego, wzrosła o 298,60%. W sposób naturalny wsparciem dla kampanii stała się również rozpoznawalność i jakość marki „Śnieżka”, która od lat gromadzi stałych klientów i buduje relację opartą na zaufaniu. 

Działania zaproponowane i wdrożone przez ATOM Agency pozwoliły dodatkowo umocnić wizerunek marki jako eksperta nie tylko dla stałych, ale też potencjalnych nowych klientów. Wspólnie stworzyliśmy profil marki, która inspiruje, wskazuje praktyczne rozwiązania i inspiruje. 

Dzięki rozwijaniu angażujących treści wysokiej jakości, odnotowano znaczny wzrost ilości odwołań z serwisów społecznościowych – ponad 4700.

Wzrost widoczności domeny

Domena skutecznie zwiększyła swoją widoczność w wynikach wyszukiwarek internetowych. Wzrost widoczności domeny FFiL Śnieżka zanotowano zarówno na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w liczbie 224,85%, jak i globalnie, w liczbie 265,63%.

Podsumowanie

Współpraca ATOM Agency z marką FFiL Śnieżka trwa nieprzerwanie od ponad trzech lat i dowodzi, że prawidłowo zaplanowana oraz realizowana strategia content marketingu przynosi satysfakcjonujące, długofalowe efekty dla Klienta w postaci regularnego wzrostu ruchu z kanału organicznego w obrębie domeny.

Skuteczne rozwijanie widoczności w wynikach wyszukiwania i budowanie angażujących treści, przekłada się na jeszcze większe zaangażowanie użytkowników, którzy doceniają ekspercki charakter treści poradnikowych, coraz częściej szukają inspiracji, pomysłów, a także praktycznych, nowoczesnych rozwiązań na urządzenie wnętrz w obrębie witryny internetowej FFiL Śnieżka.