Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016

Sieć reklamy Adexon opublikowała mapę rynku reklamy internetowej – zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.

Przygotowana przez Adexon mapa jest wydawana raz w roku, a pierwsza edycja zestawienia powstała w 2013. Spis podmiotów działających w internecie będzie na bieżąco aktualizowany. Mapa ma obrazować zmiany, jakie zachodzą na polskim rynku reklamowym oraz porządkować często skomplikowany i pełen wzajemnych zależności świat reklamy on-line.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grafika jest podzielona na dwie sekcje: wydawców i reklamodawców. W dziale wydawców znajduje się dwadzieścia największych podmiotów. Część reklamodawców została podzielona na mniejsze grupy: DMP, Agencje, Demand Slide Platforms, Sieci Reklamowe, Agency Trading Desks, Trading Desks, Adexchanges, SSP & YieldOptimiser oraz Narzędzia.

Środowisko reklamy internetowej zmienia się niezwykle szybko. Adexon zachęca do wspólnej rozbudowy mapy o kolejne podmioty. W tym celu wystarczy wysłać zgłoszenie na [email protected]

Mapa jest dostępna do pobrania tutaj

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij