TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mały Głód uwodzi… w wirtualnej rzeczywistości

Na nurka czy na romantyka? Z kwiatami? Czy jednak czekoladki? Od dzisiaj, przebywając na terenie Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie można będzie spotkać, w dość nietypowych okolicznościach, Małego Głoda. Przyjdź i sprawdzić czy na żywo jest równie czarujący jak na ekranach telewizorów.
O autorze
0 min czytania 2013-03-22

Mały Głód pojawił się w Złotych Tarasach dzięki nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości. Warto przekonać się samemu, jakich sztuczek – użyje, by zwrócić na siebie uwagę pięknych Polek. Event organizowany jest w ramach kampanii Mały Głód zakochany do szaleństwa, która od początku marca prowadzona jest przez Danone Sp. z o.o.. W jej ramach można obejrzeć nową reklamę telewizyjną , poznać natrętnego adoratora na materiałach POS, reklamach prasowych, a także opakowaniach promocyjnych.

Kampania Mały Głód zakochany do szaleństwa to kolejna odsłona kampanii z Małym Głodem, w której próbuje on w nieudolny sposób zdobywać kobiety.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj