Współpraca, że łooo... Opcom dla Łowicz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Współpraca, że łooo... Opcom dla Łowicz

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę www oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz.

Poza stroną www, zrealizowaną w lipcu ubiegłego roku oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja odpowiedzialna jest  również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na profilu "Łowicz. Samo najlepsze”.

Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceADDICTED. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij