Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Beata Banaś dyrektorem marketingu EMEA w Sociomantc Labs

Z początkiem marca br. Beata Banaś, dotychczasowa marketing manager, objęła stanowisko dyrektora marketingu na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę w Sociomantic Labs.
O autorze
0 min czytania 2017-03-02

W ramach nowych kompetencji, Beata Banaś odpowiada za strategię marketingową, budowanie wizerunku oraz promocję rozwiązań programmatic w obszarze EMEA. Kieruje także zespołem specjalistów odpowiedzialnych za komunikację i działania marketingowe w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, w Rosji, a także w krajach Bliskiego Wschodu i Afryki. 

Beata Banaś związana jest z Sociomantic Labs od prawie trzech lat. Wcześniej pełniła funkcję  PR & marketing managera w Goldbach Audience (obecnie Ströer Digital Media), gdzie zarządzała procesami komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Przedtem związana z Burda Media Polska. Ukończyła studia na wydziałach Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj