W ramach nowych kompetencji, Beata Banaś odpowiada za strategię marketingową, budowanie wizerunku oraz promocję rozwiązań programmatic w obszarze EMEA. Kieruje także zespołem specjalistów odpowiedzialnych za komunikację i działania marketingowe w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, w Rosji, a także w krajach Bliskiego Wschodu i Afryki.
Beata Banaś związana jest z Sociomantic Labs od prawie trzech lat. Wcześniej pełniła funkcję PR & marketing managera w Goldbach Audience (obecnie Ströer Digital Media), gdzie zarządzała procesami komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Przedtem związana z Burda Media Polska. Ukończyła studia na wydziałach Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024