TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pakietowanie: rewolucja w branży direct marketingu

Walające się na podłodze ulotki, gazetki promocyjne upchnięte byle jak w specjalnych dystrybutorach, zawieszki reklamowe na klamkach drzwi to irytujący widok, który większość z nas kojarzy aż za dobrze.
O autorze
1 min czytania 2017-03-06

źródło zdjęcia: pexels.com

Jak temu zaradzić i co zrobić, żeby na klatki schodowe wrócił porządek?

Rozwiązanie znalazł lider kolportażu bezadresowego w Polsce, firma CTRL System. Pakietowanie – bo o nim mowa – to usługa, która od lat z powodzeniem działa na rynkach zagranicznych, a od 6 marca tego roku będzie dostępna również w Polsce. Na razie pilotażowo w czterech miastach (Bydgoszcz, Brodnica, Gliwice i Wałbrzych), ale docelowo ma swoim zasięgiem objąć całą Polskę.

Jak to działa? Pakiet to jedna, estetycznie zapakowana przesyłka zawierająca różne gazetki reklamowe oraz drobne upominki, która w naszych domach będzie się pojawiać raz w tygodniu. Dystrybuowana wprost do skrzynek pocztowych, pozwoli na uniknięcie bałaganu i raz na zawsze rozwiąże problem niechcianych ulotek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skąd mamy pewność, że pomysł „chwyci”? Wiemy to z badań, które przeprowadziliśmy pod koniec 2016 r. Wynika z nich, że aż 79 proc. respondentów woli pakiet od tradycyjnej pojedynczej gazetki promocyjnej, a 73 proc. już dziś wyraża chęć otrzymywania pakietu z gratisami. Co istotne, pakietowanie świetnie sprawdziło się w innych krajach, co dodatkowo podbudowuje naszą wiarę w przyszłość tego rozwiązania w Polsce – mówi Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System.

W pakiecie znajdą się gazetki promocyjne różnych sieci. Estetycznie zafoliowane i niezniszczone pod wpływem warunków atmosferycznych. To rozwiązanie na pewno przypadnie do gustu reklamodawcom, którzy mają świadomość jak bardzo poczytnym medium jest gazetka: z przeprowadzonego w 2016 r. badania ABR Sesta wynika, że co najmniej raz w tygodniu gazetkę przegląda aż 88 proc. Polaków!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z kolei tym, co bez wątpienia ucieszy odbiorców pakietu (oczywiście obok rzetelniej informacji o akcjach i promocjach), będzie drobny upominek, jaki znajdzie się w każdej przesyłce. Jaki gratis będzie towarzyszył pakietom? Próbka produktu, kupony rabatowe, poradniki czy cukierki to tylko kilka przykładów, jakie wskazuje prezes CTRL System.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W miastach, w których odbędzie się pilotaż, CTRL System przeprowadzi też konkurs „Pakiecik”, w którym do wygrania będą bony gotówkowe do sklepów takich jak m.in Media Expert, PoloMarket i Neonet.

Więcej informacji na temat pakietowania i kolportażu bezadresowego znajduje się na stronach  www.pakietowanie.com.pl i www.ctrlsystem.pl