SYNERGIC podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SYNERGIC podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

SYNERGIC, lider w branży dostawców rozwiązań reklamy OOH podpisał długoterminową umowę z Citi Handlowy na sprzedaż reklam na rowerach miejskich we wszystkich miastach, gdzie operatorem systemów jest firma Nextbike.

Po raz pierwszy w Polsce, jedna z największych światowych instytucji finansowych zaangażowała się na tak dużą skalę w tę formę reklamy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dla SYNERGIC to bardzo ważny kontrakt. Przy tak kompleksowej i długoterminowej współpracy niezwykle istotne są elementy składowe, które do sukcesu, jakim jest jego podpisanie, prowadzi. Atrakcyjna oferta i zaufanie to mocna podstawa na której będziemy dalej wspólnie budować – komentuje sukces Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC - Wykorzystanie rowerów miejskich jako nośnika treści reklamowych nie jest rewolucyjne, ale jest stosunkowo nowe. Daje to unikalną możliwość osiągnięcia przez Partnera założonych celów - jakościowego dotarcia ze sprofilowanym komunikatem do różnych grup odbiorców - podkreśla Prezes SYNERGIC.  

Dla SYNERGIC to bardzo ważny kontrakt. Przy tak kompleksowej i długoterminowej współpracy niezwykle istotne są elementy składowe, które do sukcesu, jakim jest jego podpisanie, prowadzi. Atrakcyjna oferta i zaufanie to mocna podstawa na której będziemy dalej wspólnie budować – komentuje sukces Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC - Wykorzystanie rowerów miejskich jako nośnika treści reklamowych nie jest rewolucyjne, ale jest stosunkowo nowe. Daje to unikalną możliwość osiągnięcia przez Partnera założonych celów - jakościowego dotarcia ze sprofilowanym komunikatem do różnych grup odbiorców - podkreśla Prezes SYNERGIC.

1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Opola i Szczecina wyjechało 14 540 rowerów, które na skrzydełkach miały wyróżniające się niebieskie reklamy Citi Handlowy. W kwietniu do pierwszych sześciu miast dołączą kolejne tworząc w sumie „miejską masę krytyczną”.

To pierwszy w Polsce kontrakt rowerowy Citi Handlowy na tak dużą skalę. Aby ją unaocznić, warto podkreślić, że aktualnie warszawski system rowerów miejskich jest piątym największym systemem rowerów miejskich w Europie.

W ramach kontraktu z Citi Handlowy w marcu, w samej Warszawie prawie 100 % Veturilo będzie jeździło z reklamą banku, finalnie będzie to 80% stołecznych rowerów. Rowery miejskie cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców polskich miast. Ten sezon rekordowo rozpoczęła Warszawa. W weekend 4-5 marca, wynajęto ponad 34 tysiące rowerów, a tylko w sobotę ponad 20 tysięcy. Są to najlepsze wyniki Veturilo w historii. W żadnym innym mieście w Polsce inauguracja sezonu nigdy nie przyciągnęła aż tylu użytkowników”. - dodaje Joanna Hutnik-Szlemińska, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC.

Umowa pomiędzy SYNERGIC a Citi Handlowy została zawarta na trzy lata. Oprócz reklam na rowerach miejskich, od kwietnia planowane są dodatkowe atrakcyjne działania skierowane zarówno do użytkowników systemu Veturilo, jak i Klientów Citi Handlowego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij