Zmiany strategiczne w wydawnictwie KUKBUK

Wydawnictwo KUKBUK ujednolica swoją strukturę redakcyjną. Od marca br. redaktorką naczelną magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zostaje Daria Pawlewska, dotychczas wydawczyni i redaktorka naczelna wydań specjalnych oraz współzałożycielka pisma.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Jej bezpośrednią zastępczynią jest Barbara Starecka. Agata Michalak, która do końca lutego pełniła funkcję redaktorki naczelnej wydań drukowanych dwumiesięcznika zostanie współpracownikiem redakcji. Stanowisko sekretarza redakcji  obejmuje Przemek Karolak, ostatnio związany z pismem „Podróże”. Redaktorami poszczególnych działów i projektów są Dariusz Klimczak i Katarzyna Stadejek. Dyrektorem kreatywnym i artystycznym całego wydawnictwa pozostaje Oliwia Gede-Niewiadomska.     

Zmiany w wydawnictwie wynikają głównie z potrzeby ujednolicenia struktury organizacyjnej redakcji.  „W ciągu ponad 4 lat działalności nasz tytuł przekształcił się z pisma „trendsetterskiego” z dużymi ambicjami w dobrze rozpoznawalną markę. W pierwszym roku publikowaliśmy sześć dwumiesięczników, ale już w kolejnym rozszerzyliśmy portfolio marki o tematyczne wydania specjalne. Obecnie wydajemy sześć wydań regularnych i cztery specjalne. Praktycznie ukazujemy się w druku raz w miesiącu wraz z intensywnie rozwijającą się wersją on-line. Nasza kultura organizacyjna wymagała uproszczenia procesów decyzyjnych. Ujednolicenie funkcji redaktora naczelnego wszystkich wydań pozwoli na jeszcze szybszy i bardziej twórczy rozwój wydawnictwa. – tak zmiany w firmie komentuje Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu KUKBUK.