TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany strategiczne w wydawnictwie KUKBUK

Wydawnictwo KUKBUK ujednolica swoją strukturę redakcyjną. Od marca br. redaktorką naczelną magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zostaje Daria Pawlewska, dotychczas wydawczyni i redaktorka naczelna wydań specjalnych oraz współzałożycielka pisma.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Jej bezpośrednią zastępczynią jest Barbara Starecka. Agata Michalak, która do końca lutego pełniła funkcję redaktorki naczelnej wydań drukowanych dwumiesięcznika zostanie współpracownikiem redakcji. Stanowisko sekretarza redakcji  obejmuje Przemek Karolak, ostatnio związany z pismem „Podróże”. Redaktorami poszczególnych działów i projektów są Dariusz Klimczak i Katarzyna Stadejek. Dyrektorem kreatywnym i artystycznym całego wydawnictwa pozostaje Oliwia Gede-Niewiadomska.     

Zmiany w wydawnictwie wynikają głównie z potrzeby ujednolicenia struktury organizacyjnej redakcji.  „W ciągu ponad 4 lat działalności nasz tytuł przekształcił się z pisma „trendsetterskiego” z dużymi ambicjami w dobrze rozpoznawalną markę. W pierwszym roku publikowaliśmy sześć dwumiesięczników, ale już w kolejnym rozszerzyliśmy portfolio marki o tematyczne wydania specjalne. Obecnie wydajemy sześć wydań regularnych i cztery specjalne. Praktycznie ukazujemy się w druku raz w miesiącu wraz z intensywnie rozwijającą się wersją on-line. Nasza kultura organizacyjna wymagała uproszczenia procesów decyzyjnych. Ujednolicenie funkcji redaktora naczelnego wszystkich wydań pozwoli na jeszcze szybszy i bardziej twórczy rozwój wydawnictwa. – tak zmiany w firmie komentuje Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu KUKBUK.