Jak zmieniła się marka Gorąco Polecam Nowakowski w ciągu dwóch lat współpracy z agencją interaktywną KERRIS?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak zmieniła się marka Gorąco Polecam Nowakowski w ciągu dwóch lat współpracy z  agencją interaktywną KERRIS?

Gdy w 1925 roku Antoni Nowakowski otworzył piekarnię w okolicach Nowego Dworu Mazowieckiego, nikt nie przypuszczał, że rodzinny biznes przetrwa II Wojnę Światową i podbije rynek wprowadzając na niego nowy koncept piekarnio-kawiarni.

Jak do tego doszło i co udało się zyskać tradycyjnej firmie dzięki rebrandingowi i współpracy z agencją interaktywną KERRIS?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przedwojenny rodzinny biznes podbija rynek

Firma Nowakowskiego od 1925 roku przechodziła z rąk do rąk, jednak tylko w kręgu rodziny. 1989 rok był przełomowy, nastąpił wtedy dynamiczny wzrost skali produkcji oraz rozwój przedsiębiorstwa, czego efektem było otwarcie nowych zakładów produkcyjnych w okolicach Warszawy, Gdańska i na Śląsku. Na początku lat 90-tych firma Nowakowski zatrudniała około 500 pracowników i sprzedawała dziennie ponad 65 ton pieczywa.

W roku 2005 Firma Nowakowski Piekarnie została sprzedana, ale Jacek Nowakowski kontynuuje rodzinne tradycje piekarnicze rozwijając markę Gorąco Polecam Nowakowski, która jako pierwsza w Polsce połączyła funkcje piekarni i kawiarni. Dzięki kompleksowej współpracy z agencją interaktywną, w ciągu ostatnich dwóch lat marka przeszła rebranding, wdrażając nową identyfikację graficzną i komunikacyjną, a także podwoiła liczbę swoich lokali, których funkcjonuje obecnie ponad 50.

Rebranding wieku

Pierwszy w historii firmy intensywny proces rebrandingu marki przeprowadzony został na podstawie strategii rozwoju wypracowanej wspólnie przez dział marketingu Gorąco Polecam Nowakowski i agencję KERRIS. - Oceniamy współpracę z KERRIS bardzo pozytywnie. Spędziliśmy razem ponad dwa lata i chcemy kontynuować nasze wspólne działania. Szczególnie doceniamy zespół kreacji, który tworzą wyjątkowo utalentowani graficy, a także profesjonalizm w komunikacji ze strony opiekuna klienta. Ponadto łączy nas spójna wizja rozwoju marki i komunikacji - komentuje Jolanta Szczygielska, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju Produktu w Gorąco Polecam Nowakowski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij