Prima Aprilis 2013, czyli świąteczne lanie żartów

Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

Prima Aprilis 2013, czyli świąteczne lanie żartów

Osoby związane z marketingiem uwielbiają Prima Aprilis - to świetna okazja do wykazania się kreatywnością i zdobycia zainteresowania swoich klientów (obecnych i potencjalnych) oraz mediów. Dziś, w erze social media, to dzień, w którym każdy chce mieć swój viral.

Po życzeniach świątecznych przyszedł czas na serię postów primaaprilisowych. O czym mogliśmy dowiedzieć się wczoraj? 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

1. Twitter w wersji premium.

 

2. Dostawa jedzenia w wersji deluxe.

3. Samolot ze szklaną podłogą? Wiele osób stwierdziło, że to świetny pomysł.

4. Nowy projekt od Google'a, czyli wyszukiwarka zapachów.

5. Kolejny żart Google’a - ukryte skarby w Google Maps.

6. Zapowiedź zakończenia działalności YouTube.

7. Sony i specjalna linia produktów dla zwierząt.

8. Barclaycard PayWag, czyli niech Twój pies zapłaci za zakupy.

9. Vimeo dla wielbicieli kotów.

 

10. Zbiór zasad usability w projektowaniu aplikacji dla kotów od Nielsen Norman Group

11. Guardian ze swoim własnym pomysłem na okulary.

12. Samsung ekologicznie.

W Polsce Niebezpiecznik.pl odkrył tajemnicę jak sprawdzić, kto odwiedza nasz profil na Facebooku. Iluzjon Filmoteki Narodowej poinformował o wizycie Jacka Nicholsona. 1 kwietnia dowiedzieliśmy się m.in.także o nowy systemie całościowej ochrony przed zderzeniem w Volvo, kawie o smaku rzeżuchy w Cofeehaven i zmianie logo w salonach Skoda Polska.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij