Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Prima Aprilis 2013, czyli świąteczne lanie żartów

Prima Aprilis 2013, czyli świąteczne lanie żartów
Osoby związane z marketingiem uwielbiają Prima Aprilis - to świetna okazja do wykazania się kreatywnością i zdobycia zainteresowania swoich klientów (obecnych i potencjalnych) oraz mediów. Dziś, w erze social media, to dzień, w którym każdy chce mieć swój viral.
O autorze
1 min czytania 2013-04-02

Po życzeniach świątecznych przyszedł czas na serię postów primaaprilisowych. O czym mogliśmy dowiedzieć się wczoraj? 

1. Twitter w wersji premium.

 

2. Dostawa jedzenia w wersji deluxe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Samolot ze szklaną podłogą? Wiele osób stwierdziło, że to świetny pomysł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Nowy projekt od Google’a, czyli wyszukiwarka zapachów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

5. Kolejny żart Google’a – ukryte skarby w Google Maps.

6. Zapowiedź zakończenia działalności YouTube.

7. Sony i specjalna linia produktów dla zwierząt.

8. Barclaycard PayWag, czyli niech Twój pies zapłaci za zakupy.

9. Vimeo dla wielbicieli kotów.

 

10. Zbiór zasad usability w projektowaniu aplikacji dla kotów od Nielsen Norman Group

11. Guardian ze swoim własnym pomysłem na okulary.

12. Samsung ekologicznie.

W Polsce Niebezpiecznik.pl odkrył tajemnicę jak sprawdzić, kto odwiedza nasz profil na Facebooku. Iluzjon Filmoteki Narodowej poinformował o wizycie Jacka Nicholsona. 1 kwietnia dowiedzieliśmy się m.in.także o nowy systemie całościowej ochrony przed zderzeniem w Volvo, kawie o smaku rzeżuchy w Cofeehaven i zmianie logo w salonach Skoda Polska.