TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kreatywną kampanię DOOH w real-time

Marka adidas promując nowe modele korków Blue Blast przeprowadziła niestandardową akcję w sklepie Intersport mającą na celu aktywizację klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-03-27

W sklepie ustawiona została automatyczna fotobudka z ekranem dotykowym, która po zrobieniu zdjęcia szparuje postać z „greenbox’a” i umieszcza ją na layoucie razem

z atrybutem marki – piłką nożną, którą klient może przesuwać w dowolne miejsce na layoucie. Aplikacja daje również możliwość udostępniania zdjęcia. Po wykonaniu zdjęcia użytkownik otrzymuje kod rabatowy do sklepów Intersport na buty z nowej kolekcji Blue Blast. 

Jednocześnie po wykonaniu zdjęcia, jest ono automatycznie wyświetlane w witrynie sklepu Intersport z zachęceniem do wejścia i wzięcia udziału w akcji, oraz na digitalach Clear Channel Poland w Centrum Handlowym Arkadia.

Zobacz film: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania to wykorzystanie kreacji i kreatywnej technologii, a także ciekawe i angażujące wykorzystanie możliwości jakie oferuje Digital OOH w postaci działań real-time.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiada Posterscope Polska, we współpracy z Isobar oraz Carat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się