Agencja Form Up wprowadza 7-godzinny czas pracy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Form Up wprowadza 7-godzinny czas pracy

Zarząd warszawskiej agencji specjalizującej się w działaniach z zakresu content performance marketingu Form Up, wraz z początkiem kwietnia wprowadza 7-godzinny czas pracy.

Zmiana ta ma na celu zwiększenie efektywności pracowników poprzez stworzenie im dogodnych warunków do zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym. Krok ten zdecydowanie wyróżnia firmę na tle konkurencji w branży marketingowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W czasach, kiedy wiele osób pracuje ponad swoje siły, nie ma miejsca na kreatywność. Ta z kolei jest niezbędna do prowadzenia skutecznych działań reklamowych m.in. przez analityków mediowych, czy ludzi tworzących content. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić krótszy czas pracy w naszej firmie. Chcemy, by pracownicy mieli czas na swoje życie prywatne – liczymy, że przyniesie to korzyści nie tylko im samym, ale także pozytywnie wpłynie na naszą firmę” – mówi Michał Szynal, CEO Form Up.

Form Up to agencja specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane przez agencję kampanie sprzedażowe rozliczane są w modelach efektywnościowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij