TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Form Up wprowadza 7-godzinny czas pracy

Zarząd warszawskiej agencji specjalizującej się w działaniach z zakresu content performance marketingu Form Up, wraz z początkiem kwietnia wprowadza 7-godzinny czas pracy.
O autorze
1 min czytania 2017-03-30

Zmiana ta ma na celu zwiększenie efektywności pracowników poprzez stworzenie im dogodnych warunków do zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym. Krok ten zdecydowanie wyróżnia firmę na tle konkurencji w branży marketingowej.

W czasach, kiedy wiele osób pracuje ponad swoje siły, nie ma miejsca na kreatywność. Ta z kolei jest niezbędna do prowadzenia skutecznych działań reklamowych m.in. przez analityków mediowych, czy ludzi tworzących content. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić krótszy czas pracy w naszej firmie. Chcemy, by pracownicy mieli czas na swoje życie prywatne – liczymy, że przyniesie to korzyści nie tylko im samym, ale także pozytywnie wpłynie na naszą firmę” – mówi Michał Szynal, CEO Form Up.

Form Up to agencja specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane przez agencję kampanie sprzedażowe rozliczane są w modelach efektywnościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj