Zmiana ta ma na celu zwiększenie efektywności pracowników poprzez stworzenie im dogodnych warunków do zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym. Krok ten zdecydowanie wyróżnia firmę na tle konkurencji w branży marketingowej.
„W czasach, kiedy wiele osób pracuje ponad swoje siły, nie ma miejsca na kreatywność. Ta z kolei jest niezbędna do prowadzenia skutecznych działań reklamowych m.in. przez analityków mediowych, czy ludzi tworzących content. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić krótszy czas pracy w naszej firmie. Chcemy, by pracownicy mieli czas na swoje życie prywatne – liczymy, że przyniesie to korzyści nie tylko im samym, ale także pozytywnie wpłynie na naszą firmę” – mówi Michał Szynal, CEO Form Up.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Form Up to agencja specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane przez agencję kampanie sprzedażowe rozliczane są w modelach efektywnościowych.