Mediavest przejął obsługę mediową marki Selgors Cash and Carry

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mediavest przejął obsługę mediową marki Selgors Cash and Carry

Firma Transgourmet Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu marketingowego sieci sklepów Selgros Cash&Carry w obszarze planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą przetargu jest agencja mediowa Mediavest.

Mediavest zajmuje się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów do ogólnopolskich kampanii marki Selgros Cash&Carry. W przetargu startowało kilka domów mediowych, których nazwy nie zostały ujawnione, podobnie jak wartość budżetu, którego dotyczył przetarg. Współpraca między firmami rozpoczęła się od kampanii zaplanowanych na wiosnę br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij