„Jedno pytanie, które zmieni twoje myślenie.”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Jedno pytanie, które zmieni twoje myślenie.”

Pod takim hasłem trafiła właśnie do sieci kampania społeczna o autyzmie. Autyzm jest zaburzeniem rozwoju diagnozowanym coraz częściej, niestety większość z nas wciąż nie potrafi odpowiedzieć na pytanie „Czym jest autyzm?”.

Dwuminutowy film, pokazuje chorobę z perspektywy autystycznego dziecka. Gosia Mazur, która jest bohaterką historii, odkrywa przed nami swoje wyzwania. Podczas nagrania poznajemy charakterystyczne dla autystyka zachowania, jak brak akceptacji zmian w otoczeniu, skłonność do rutyny, czy nadwrażliwość na bodźce zmysłowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania społeczna powstała we współpracy z Zespołem Szkół Specjalnych w Świdnicy. Ten nowoczesny kompleks placówek na co dzień pomaga autystom i ich rodzicom oraz obserwuje problemy z jakimi się zmagają. Jednym z nich jest właśnie brak świadomości otoczenia.

Akcja informacyjna ma pomóc zrozumieć autyzm i w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu zwrócić uwagę społeczeństwa na tę chorobę. Przekaz został sformułowany tak, aby skłonić również do refleksji nad własnym sposobem myślenia.

Czy jedno pytanie może coś zmienić? Sprawdźcie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij