Rebranding Agencji HarmoniquePR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rebranding Agencji HarmoniquePR

Agencja HarmoniquePR, dotychczas świadcząca usługi z obszaru public relations, zwiększyła zakres swojej działalności, stając się agencją marketingu zintegrowanego, działającą pod nazwą Harmonic.

Sześć lat temu powstała agencja HarmoniquePR, skupiająca swoje usługi głównie w obszarach związanych z budową wizerunku marek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednak strategia firmy od początku była nastawiona na ciągły rozwój i wprowadzanie nowych usług, zgodnych z potrzebami klientów.

Nowe logo i nowa nazwa symbolizują rozszerzenie zakresu działań. Obecnie agencja realizuje kampanie w obszarach: advertising, interactive, search i public relations, co pozwala na kompleksową obsługę i rozwój firm klientów.

Rebranding marki to nie tylko nowe logo i szata graficzna, które odwzorowują usługi i kompetencje, ale także nowa strategia komunikacji, która jest odzwierciedleniem aspiracji firmy. Harmonic jest organizacją dla której liczy się zarówno klient i osiągane dla niego efekty, jak i stworzenie dla pracowników atmosfery sprzyjającej kreatywności i innowacyjności. To obustronna korzyść- firma rozwija klientów, a klienci firmę.

Jak wyjaśnia, Marta Hycnar, dyrektor generalny Harmonic: “Proces rebrandingu obejmuje również zmianę modelu biznesowego wzbogaconego o nowe wartości i elementy oferty. Nowe musi być lepsze, nie tylko wizualnie, dlatego nasza firma to całkowicie nowe oblicze marketingu. W którym klient i rozwój jego firmy jest kluczem do sukcesu. Harmonic stawia na rozwiązania, niosące za sobą realne efekty.”

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij