Rebranding Agencji HarmoniquePR

Agencja HarmoniquePR, dotychczas świadcząca usługi z obszaru public relations, zwiększyła zakres swojej działalności, stając się agencją marketingu zintegrowanego, działającą pod nazwą Harmonic.
O autorze
1 min czytania 2017-04-03

Sześć lat temu powstała agencja HarmoniquePR, skupiająca swoje usługi głównie w obszarach związanych z budową wizerunku marek.

Jednak strategia firmy od początku była nastawiona na ciągły rozwój i wprowadzanie nowych usług, zgodnych z potrzebami klientów.

Nowe logo i nowa nazwa symbolizują rozszerzenie zakresu działań. Obecnie agencja realizuje kampanie w obszarach: advertising, interactive, search i public relations, co pozwala na kompleksową obsługę i rozwój firm klientów.

Rebranding marki to nie tylko nowe logo i szata graficzna, które odwzorowują usługi i kompetencje, ale także nowa strategia komunikacji, która jest odzwierciedleniem aspiracji firmy. Harmonic jest organizacją dla której liczy się zarówno klient i osiągane dla niego efekty, jak i stworzenie dla pracowników atmosfery sprzyjającej kreatywności i innowacyjności. To obustronna korzyść- firma rozwija klientów, a klienci firmę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak wyjaśnia, Marta Hycnar, dyrektor generalny Harmonic: “Proces rebrandingu obejmuje również zmianę modelu biznesowego wzbogaconego o nowe wartości i elementy oferty. Nowe musi być lepsze, nie tylko wizualnie, dlatego nasza firma to całkowicie nowe oblicze marketingu. W którym klient i rozwój jego firmy jest kluczem do sukcesu. Harmonic stawia na rozwiązania, niosące za sobą realne efekty.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing