TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rebranding Agencji HarmoniquePR

Agencja HarmoniquePR, dotychczas świadcząca usługi z obszaru public relations, zwiększyła zakres swojej działalności, stając się agencją marketingu zintegrowanego, działającą pod nazwą Harmonic.
O autorze
1 min czytania 2017-04-03

Sześć lat temu powstała agencja HarmoniquePR, skupiająca swoje usługi głównie w obszarach związanych z budową wizerunku marek.

Jednak strategia firmy od początku była nastawiona na ciągły rozwój i wprowadzanie nowych usług, zgodnych z potrzebami klientów.

Nowe logo i nowa nazwa symbolizują rozszerzenie zakresu działań. Obecnie agencja realizuje kampanie w obszarach: advertising, interactive, search i public relations, co pozwala na kompleksową obsługę i rozwój firm klientów.

Rebranding marki to nie tylko nowe logo i szata graficzna, które odwzorowują usługi i kompetencje, ale także nowa strategia komunikacji, która jest odzwierciedleniem aspiracji firmy. Harmonic jest organizacją dla której liczy się zarówno klient i osiągane dla niego efekty, jak i stworzenie dla pracowników atmosfery sprzyjającej kreatywności i innowacyjności. To obustronna korzyść- firma rozwija klientów, a klienci firmę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak wyjaśnia, Marta Hycnar, dyrektor generalny Harmonic: “Proces rebrandingu obejmuje również zmianę modelu biznesowego wzbogaconego o nowe wartości i elementy oferty. Nowe musi być lepsze, nie tylko wizualnie, dlatego nasza firma to całkowicie nowe oblicze marketingu. W którym klient i rozwój jego firmy jest kluczem do sukcesu. Harmonic stawia na rozwiązania, niosące za sobą realne efekty.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing