Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie

Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie – materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii „Dezerterzy”. Rozpoczęła się ona w ubiegłym roku, w efekcie wygranego przez BARDZO przetargu.

Tym razem bohaterowie „Dezerterów”, Mazur i Mecenas, zawitali do Bawarii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Agencja obsługująca tak wymagającą markę jak Tyskie musi być nie tylko sprawna kreatywnie, ale też strategicznie i operacyjnie, bo tego wymagają skomplikowane procesy biznesowe klienta” – mówi CEO BARDZO Hubert Stadnicki. „Tworząc kampanię, musimy uwzględniać wiele czynników dotyczących marki, na przykład planowanie strategiczne czy badania rynkowe. Rozwijamy się i radzimy sobie z takimi wyzwaniami, a efektem tego jest satysfakcja klienta” – podkreśla.

„Największym wyzwaniem w pracy nad kolejną odsłoną platformy ‘Dezerterzy’ było pogodzenie potencjału kreatywnego kampanii z realiami egzekucyjnymi. Scenariusz musiał nie tylko idealnie sprzedawać pozycjonowanie marki, ale być też wystarczająco prosty, aby historia była zrozumiała po zamknięciu jej w 30-sekundowej formie spotu” – mówi Piotr Wroński, Business Director w agencji BARDZO, odpowiedzialny za Tyskie – „Dla marki kluczowa jest jednocześnie atrakcyjność kreacji, musieliśmy więc zadbać, aby nasz nowy film, podobnie jak poprzednie, należał do jednych z najlepiej ocenianych przez konsumentów reklam w kategorii piwnej. Patrząc na efekt jestem pewien, że to się udało”.

Agencja reklamowa BARDZO istnieje od 2011 roku. Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza, w portfolio ma też marki bankowe i ubezpieczeniowe (Getin Bank, Noble Bank, Expander, Aviva), a niedawno rozpoczęła współpracę z koncernem Maspex, wygrywając przetarg na obsługę dwóch produktów z portfolio Tymbark. Zespół BARDZO liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu i egzekwowaniu dobrej kreacji. Założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym agencji jest Hubert Stadnicki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij