TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marcin Maj rezygnuje z funkcji CEO i członka zarządu w OS3 i OS3 Group S.A. i przechodzi do H2O Creative.

Maj złożył rezygnację z obu stanowisk z początkiem kwietnia 2017. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca bieżącego miesiąca, by potem dołączyć do zespołu H2O Creative. Sama agencja wycofuje się z OS3 Group S.A., ponownie stając się niezależnym podmiotem.
O autorze
1 min czytania 2017-04-11

Z dniem odejścia Marcina Maja funkcję CEO agencji obejmie David Meister. Meister to wysokiej klasy manager z blisko 20-letnim doświadczeniem. Przez wiele lat związany z branżą reklamową, rozwijał na polskim rynku pozycję takich globalnych graczy jak DDB/Tribal DDB, Ogilvy&Mather czy Leo Burnett. W 2010 roku postanowił wykorzystać zdobytą wiedzę marketingową w nowym sektorze i zaczął pracować dla Perła Browary Lubelskie S.A., z którymi był związany przez 5 lat. Do jego głównych zadań należało stworzenie oraz wdrożenie strategii ekspansji rynkowej flagowej marki spółki – piwa Perła.

Przez 15 lat miałem przyjemność budować biznes OS3 oraz OS3 Group S.A. To dla mnie bardzo ważny czas, dzięki któremu rozwinąłem się i mogłem zdobywać kolejne kompetencje. Dzisiaj, jako doświadczony manager, z całkowitą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że OS3 to w pełni rozwinięty, dojrzały podmiot na tak trudnym rynku, jakim jest branża reklamowa w Polsce. Przez te wszystkie lata udało nam się przejść niezwykłą przemianę, by dziś móc stawać na równi z kluczowymi niezależnymi oraz sieciowymi agencjami i swobodne z nimi konkurować, oferując komplementarną obsługę marketingową praktycznie na każdym polu. Czuję, że spełniłem swoja misję – mówi Maj.

Cieszę się, że po kilkuletniej przerwie mam szansę ponownie zacząć działać w branży reklamowej. Dzięki pracy zarówna Marcina Maja jak i całego zespołu, OS3 to obecne agencja o ugruntowanej, silnej pozycji rynkowej, stabilna biznesowo i godna zaufania, co pokazuje portfolio Klientów i zrealizowanych projektów. Co najistotniejsze jednak, to wciąż podmiot o dużym potencjale rozwoju, zarówno w przypadku bieżących kompetencji jak i zdobywania ich w nowych obszarach komunikacji marketingowej. Wierzę, że jeszcze wiele ciekawych projektów oraz wyzwań przed nami i razem z OS3 będziemy osiągać kolejne cele – komentuje objęcie nowej funkcji David Meister.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj