Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Wielton S.A. wybiera agencję social media Think Kong

Agencja Think Kong, należąca do Grupy On Board Think Kong, odpowiada za obsługę social media Wielton S.A. – największego w Polsce producenta i sprzedawcę naczep, przyczep, a także zabudów na samochody ciężarowe.
O autorze
0 min czytania 2017-04-11

Na mocy obowiązującej od 1 kwietnia umowy Agencja będzie odpowiedzialna za realizację działań komunikacyjnych Wielton S. A. w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn. Za prowadzenie  projektu po stronie agencji Think Kong odpowiada Hubert Różyk.

 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj