Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Communication Unlimited wspiera jeden z najlepiej zapowiadających się start upów na świecie

Start-up wspierany przez Communication Unlimited pnie się w górę. Projekt portalu helpzy.com właśnie zakwalifikował się do pilotażowego programu „Startup School” prowadzonego przez najlepszy inkubator start-upów na świecie – YC Combinator i zbiera świetne recenzje na festiwalach w...
O autorze
1 min czytania 2017-04-13

… Stanach Zjednoczonych.

Helpzy.com to pierwsza platforma społecznościowa, na której dawanie jest ważniejsze niż branie. W zamian za podzielenie się wiedzą merytoryczną w naszym serwisie, wybrana organizacja społeczna otrzyma wpłatę. – podkreśla Konrad Kwiatkowski, założyciel Helpzy. – W tej chwili helpzy.com pomaga Fundacji Rak’n’Roll. Dodatkowo baza wiedzy zgromadzona dzięki użytkownikom, pomaga osobom szukającym informacji w różnych obszarach.

Rosnące zainteresowanie tym start-upem nie dziwi, bo format jest świeży, a jednocześnie świetnie wpisuje się w rosnący trend dobroczynny.

Promowanie start-up’ów to wyzwanie marketingowe, niemal takie jak zakładanie start up’u. Pracujemy nad tym, kibicujemy, obserwujemy jak się rozwija – to jest świetne! Trzeba przyznać, że taka praca doskonale pozwala być up-to-date. – podkreśla Sebastian Olszowy, Client Service Director CU.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Communication Unlimited od początku istnienia Helpzy.com wspiera projekt od strony kreatywnej, opracowała strategię mediową oraz zrealizowała film wizerunkowy dla tego znakomicie zapowiadającego się start-upu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing